Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

Πολυ Δυσκολη Εποχη η Ανοιξη. ... DHARMA


Μπηκαμε στην "εαρινη"/καλοκαιρινη ωρα.
Ποτε δεν μου αρεσε αυτη η αλλαγη.

Νομιζω πως αυτη η "ιδεα" αλλαγης ωρας υπηρξε η αρχη της προσπαθειας ρομποτοποιησης μας.

Η Ανοιξη, αν και εχει πολλες ομορφιες, εμενα παντα με αρρώσταινε.

Οποτε η Θερινη Ωρα ερχοταν σαν το κερασακι στην τουρτα, σε ο,τι με αφορα...

Η καρδουλα μου ξεκινησε να παιρνει τις αναποδες της απο τοτε που πασχιζε το σωματακι μου να προσαρμοστει στο θερινο ωραριο.

Διοτι ανηκω και σε μια γενιά που ειχε προλαβει την "χειμερινη" ωρα ολο τον χρονο.
Επισης, σε βρεφονηπιακό σταθμο και νηπιαγωγείο εγω δεν πηγα. Που σημαινει πως κανεις δεν με ξυπνησε απο τα αγρια χαραματα, ως μωρο και νηπιο, για να με τακτοποιησει ωστε να τρεξει να με παρκαρει καπου για να παει στην δουλεια μετα.
Υπηρχε γιαγια στο σπιτι που με κρατουσε για οσο χρειαζοταν.

Βαρβαρη λοιπον για μενα αυτη η ... "αλλαγη ωρας" 
Σκετη αρρώστια.

Απο φετος αποφασισα απο μονη μου να μην την ακολουθησω.
Για μενα, μια ειναι η ωρα, για οσο διαστημα μου μενει να υπαρχω πανω στην Γη : η Χειμερινη.

***DHARMA***
Destiny,
Harmony,
Awareness,
Righteousness,
Morality,
Abundance.
"Dharma, is not complete without the journey we take through it. And that journey cannot be rushed, shortened, or simplified. It has to be experienced." AKIANE KRAMARIK




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ασφάλεια; Ποια ασφάλεια;

Ψάχνω το αρχείο των αναμνήσεων μου.. Από τότε που γεννήθηκα και ίσως μπορώ να θυμηθώ... Ένιωσα ασφάλεια κάποιες στιγμές;  Κι αν ναι, πότε κα...