Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

Οι σκεψεις της ωριμοτητας, κατοπιν πολλων χρονων διαφορων εμπειριων ..


* Δεν ειμαι υπευθυνη για ολους και ολα τα ζητηματα που τους απασχολουν.
* Οσοι θελουν / χρειαζονται βοηθεια, θα πρεπει πρωτα να το εκφρασουν με συγκεκριμενο τροπο και μετα να κρινω εγω σε ποιο βαθμο και ΑΝ μπορω να ανταποκριθω.
* Απαντω αρνητικα, οποτε νιωθω οτι χρειαζεται, χωρις καθολου ενοχες. 
* Προηγουμαι εγω και προέχει η φροντιδα μου για εμενα.
* Ειμαι η πιο πολυτιμη περιουσια μου.
* Οι πρωτες μου σκεψεις και η διαισθηση μου ειναι πολυ σημαντικα στοιχεια που με καθοδηγουν στις αποφασεις μου.
* Δεν βλαπτω κανεναν και δεν δεν δεχομαι να με βλαπτει ο οποιοσδηποτε κατα οποιονδηποτε τροπο.
* Οταν νιωθω ανεπιθυμητη, φευγω.
* Χρειαζεται να μαθω να ζητω κι εγω βοηθεια.




Asha mo re, asha mo re


Zippin' up my boots
Goin' back to my roots
Yeah
To the place of my birth
Back down to earth

I've been standing in the rain
Drenched and soaked with pain
Tired of short time benefits
And being exposed to the elements
I'm homeward bound
Got my head turned around
Ooh aah
Zippin' up my boots
Goin' back to my roots
Yeah
To the place of my birth
Back down to earth


Ain't talkin' 'bout no roots in the land

Talkin' 'bout the roots in the man
I feel my spirit gettin' old
It's time to recharge my soul
I'm zippin' up my boots
Goin' back to my roots
Yeah

To the place of my birth
Back down to earth
I'm homeward bound
Got my head turned around

Ooh aah
Zippin' up my boots
Goin' back to my roots, yeah
To the place of my birth
Back down to earth
Paua oouaarancÃ
Irà chiyeah
Ishà galà ma ba oo ah

Paua oouaarancÃ
Irà chiyeah
Ishà galà ma ba oo ah

Paua oouaarancÃ
Irà chiyeah
Ishà galà ma ba oo ah

Paua oouaarancÃ
Irà chiyeah
Ishà galà ma ba oo ah

Zippin' up my boots
Goin' back to my roots, yeah

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ασφάλεια; Ποια ασφάλεια;

Ψάχνω το αρχείο των αναμνήσεων μου.. Από τότε που γεννήθηκα και ίσως μπορώ να θυμηθώ... Ένιωσα ασφάλεια κάποιες στιγμές;  Κι αν ναι, πότε κα...